Betrokken werkgeverschap

ProRail wil haar medewerkers een prettige werkplek bieden waar zij graag willen werken en weinig verzuimen. Een werkgever met oog voor talent, vaardigheden en welzijn van onze medewerkers. Daar hebben we in 2011 in geïnvesteerd.

Duurzame inzetbaarheid

ProRail voelt zich betrokken bij haar medewerkers. We richten ons op talenten en vaardigheden,  ontwikkelingswensen en de combinatie werk-privé. Dat doen we concreet en meetbaar, zodat we zien dat onze inspanningen effect hebben. We willen dat medewerkers die al langer bij ons in dienst zijn productief blijven en met plezier werken.

Over onze medewerkers

ProRail wil een bedrijf zijn waar mensen graag werken en weinig verzuimen. In 2011 staat ProRail hoog genoteerd als prettige werkgever. Minder goed scoren we op verzuim en een evenwichtige leeftijdsopbouw.

Ondernemingsraad

Werkgever en werknemers willen allebei een goed presterend ProRail. Een goede samenwerking tussen beiden is dan ook essentieel. Ook op het hoogste niveau. Onze medewerkers zijn vertegenwoordigd in de ondernemingsraad. Een belangrijke stem binnen de organisatie.